Make Money Online
$0.00 Start. Start in 5 mins. $3K per week. Make money from your website.
fast2earn.com

Wednesday, July 6, 2011

::.MALANG TAK BERBAU!!.::

first of all.... I would like to say... SORRY... if there are many typing err0rs!!.,. since I have t0 type with my left fingers...very awkward!!...huhu... *ye jek b.i aq ni??

Keyh,,... tkar bhse... haha... macam mane tangan sye b0le brbalut ye??? hmmm.... sbnrnye incdent ni x dsngke akn brlaku... ape2 p0n,.ni semua demi SULTAN saya yg tercinta (Sultan Ibrahim a.k.a T.M.J) !! demi TUANKU, saya sanggup buat apa sahaja... huhu...

19 Jun..... Kami (pelatih2 silat) mmbuat persembahan di hadapan Tuanku T.M.J.... wo0... rse brbangga dpt buat persembahan depan Beliau... disebabkan rase c0nfident yg menebal dalam diri ini,,. aq ditawarkan oleh Ck Mail n assistantnye, Kak Amy, untuk mmbuat extra persembahan... knelah pecahkan genting... 2 keping w0o!!! yakin je aq ni!! haha...brdebar2 jntung mse nk pcahkan ary 2.... Alhamdulillah... berkat d0a, pcahlah genting2 tue... (sehingga mndapat pujian Tuanku lg!!!) .. balik dr Tenggaruh, mkan pun kne pakai sudu.... tp nasib baik sekejap je... ingatkan da o.k...
Pertandingan silat peringkat daerah Mersing x lama lepas 2.... 25 Jun... bak kate Ckgu Hasnor, ''Atiq ni pantang di'offer'!!"... Aq p0n j0inlah match ni!!.... trpkse tingglkan studyth0n untuk 2 hari!!.... time pertandingan 2, dsbabkan kurang latihan...pkai hentam je silatnye.... huhu... 2 yg smpai terem0si.... tertumbuklah lntai gelanggang 2..... bagai nk meraung aku mase 2!!!!. huwaa!!! saket!!! nk buat aksi stunt p0n bnyak gk yg x jd.... hmmm... x kesahlah... hentam2 p0n dpt naib j0han gk... huhu....
Disebabkan aku terpaksa balik sekolah naik bas, terpakselah tnggu bas SEKOLAH MENENGAH SAINS SULTAN ISKANDAR,MERSING amik kami2 semua.... dah lah x dpt mknan, bas lk lmbat (p0n sbb dk laki f0rm 5 yg lmbap!!)!!.... dlam menunggu2 bas sampai, makin x tahan rasa sakit tangan ni, sampailah trkeluar air mata... n cekgu p0n perasan....
Ustazah Sheila yg t0long bwakkan aku n ditemani gadis2 silat yg lain, g h0spital... x bukak pulak h0spital!! HARI SABTU mana bukak h0spital!!! pergilah ke EMERGENCY... tr0s kne pnggl ms0k!!! n then X-RaY.... pas 2, tg0k2 tulang da patah! HAH???PATAH??? jeng3x... s0, baliklah aku ke sekolah dgn tangan yg disimen.... mlm 2,nk g silat, kwn2 x bg... tapi nk pegi jgak!! menangis2 aku.. tp akhirnya, pegi jgak!! hehe...

s0, macam ni lah cerita yg agak full version ... pnatlah nk citer panjang2 kt k0rang semua... ni lah yang dapat dikongsikan... kepada kawan2ku yg lain,, kt sni, aku nk ingatkn, JANGAN OVER CONFIDENT!! buruk padahnya....huhu...

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan ありがとう!!! kepada semua kawan2 saya yg byk tol0ng saya.... especially Nurhaida Dayana.... thanks a l0t girl!!! kau memang baiklah!!! kpd kwan2 yg tman aq mlm 2 (top,zue,paah,lynn,shy,bibik) thanks jgak... Ustazah Sheila jgak!!! شكرا.. hehe... x lupe buat ummi wa abi!! terima kasih banyak2!!! SAYANG SEMUA!!!!

Esok, nk balik sekolah! harapan aq agar aku x tensi0n kt sk0lah sbb kene study balek!!! harap2 NAJAH SYALALA n cikgu2 dpt membantu!!! huhu...

p/s::kalau dapat video silat aku, aku share kt korng ea?? sape yg nk tg0k je lah...